Na HotZlot 2009 może zarejestrować się każdy kto jest czytelnikiem przynajmniej jednego z serwisów: dobreprogramy, TechIT i Gamikaze, posiada konto na forum przynajmniej jednego z tych serwisów (liczba postów nie jest brana pod uwagę) oraz w chwili rozpoczęcia Zlotu będzie miał ukończone 18 lat.
Bardzo nam przykro ale ze względów prawnych w HotZlocie mogą uczestniczyć jedynie osoby, które ukończyły 18 lat. Osoby niepełnoletnie, nawet w przypadku zgody rodziców, musiałyby na czas Zlotu pozostawać formalnie pod naszą opieką. Niestety formuła Zlotu nie pozwala nam na zorganizowanie odpowiedniej opieki nad osobami niepełnoletnimi, nie możemy więc podejmować odpowiedzialności za takie osoby. Zapraszamy na kolejne Zloty ale po ukończeniu 18 lat.
Koszty uczestnictwa każdego uczestnika tj. noclegi, pełne wyżywienie (od obiadu w piątek 28 sierpnia do śniadania w niedzielę 30 sierpnia), przerwy kawowe, udział w imprezie integracyjnej wraz ze smakołykami z grilla i piwem, przejazd autokarami do i z Olsztyna oraz wiele, wiele innych związanych z organizacją imprezy będą pokrywane przez organizatorów Zlotu. Jednakże Ze względu na ograniczoną ilość miejsc i spodziewane dużo grono zainteresowanych udziałem w Zlocie, aby uniknąć efektu tzw. pustych zgłoszeń rejestracja będzie wiązać się z koniecznością wpłaty symbolicznych 50 zł (po wstępnej rezerwacji miejsca). Opłata ta nie będzie zwracana.
Dodatkowo w tym roku chętni będą mogli za niewielką opłatą (70 zł) przedłużyć pobyt o jeden dzień (do poniedziałku 31 sierpnia). Opłata ta obejmuje nocleg, przerwy kawowe oraz śniadanie. Pozostałe posiłki we własnym zakresie.
Rejestracja będzie przebiegać dwuetapowo. Od poniedziałku 13 lipca do niedzieli 19 lipca rejestrować będą mogły się osoby, które otrzymają specjalne, indywidualne zaproszenia. Od poniedziałku 20 lipca, aż do wyczerpania się puli wolnych miejsc rejestracja będzie otwarta dla wszystkich zainteresowanych.
Każda osoba, która dokona zgłoszenia rejestracyjnego zgłoszenia otrzyma drogą mailową potwierdzenie jego przyjęcia. Po akceptacji zgłoszenia wysyłany będzie mail wraz z numerem rachunku bankowego na który należy w ciągu 7 dni wpłacić opłatę rejestracyjną. Ostateczne potwierdzenie rejestracji zostanie wysłane po odnotowaniu wpływu opłaty na rachunek. Brak wpływu opłaty rejestracyjnej w ciągu 7 dni od daty rejestracji będzie oznaczało anulowanie zgłoszenia.
Wszyscy uczestnicy HotZlotu 2009 będą zakwaterowani w Hotelu Zamek Ryn w 2-osobowych, komfortowych pokojach z łazienką i telewizorem. Każdy uczestnik Zlotu będzie mógł bezpłatnie korzystać z atrakcji hotelu - basenu, jacuzzi, sauny fińskiej i parowej oraz innych atrakcji.
Uwaga! W pokojach będzie obowiązywać zakaz palenia.
Tak, jednakże ze względów organizacyjnych procedura przydzielania uczestników do poszczególnych pokoi w hotelu będzie odbywać się jeszcze przed Zlotem. Osoby, które chciałyby być zakwaterowane z konkretnymi, innymi uczestnikami Zlotu muszą taką chęć zgłosić drogą mailową na adres rejestracja@hotzlot.pl.
Uwaga! Ze względu na formułę Zlotu, nie planujemy pokoi koedukacyjnych. Prosimy o rejestrację tylko osoby faktycznie zainteresowane Zlotem - pary, które pragną spędzić "romantyczny weekend na Mazurach" zapraszamy do Zamku Ryn w innym terminie ;-) Panie są oczywiście mile widziane jednakże bez swoich chłopaków lub mężów ;-)
Tak. Przewidziane są obiad i kolacja w piątek. Śniadanie, obiad i wieczorny grill (zamiast kolacji) w sobotę. Śniadanie w niedzielę. W przerwach sesji będą dostępne także: kawa, herbata, woda mineralna i ciasteczka. Wszystkie posiłki będą serwowane w formie bufetu.
Uwaga! Inne posiłki, napoje poza przerwami kawowymi, a także zawartość minibarku w pokoju nie będą przez nas pokrywane.
Udział w imprezie integracyjnej będzie bezpłatny. Podczas imprezy planujemy m.in. smakołyki z grilla i piwo. Podczas tej części HotZlotu tradycyjnie też odbędzie się konkurs w którym dla wszystkich uczestników przewidziane będą nagrody ;-)
Wszystkie napoje alkoholowe poza piwem w trakcie sobotniej imprezy integracyjnej będą płatne dodatkowo (dotyczy zarówno Night Clubu, restauracji, jak i minibarków w pokojach). W trakcie trwania HotZlotu uczestnicy będą mogli jednak nabyć piwo lane Żywiec w specjalnej cenie - 5 zł za 0,5l (normalna cena wynosi 9 zł).
Uwaga! W trakcie trwania HotZlotu prosimy o nie wnoszenie alkoholu zakupionego poza hotelem.
Tak. Każdy uczestnik Zlotu będzie objęty ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w TU Allianz Polska. Koszty ubezpieczenia będą pokrywane przez organizatorów HotZlotu.
Zaznaczamy, że objęcie bezpłatnym ubezpieczeniem wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych każdego uczestnika do TU Allianz Polska i ich przetwarzaniem w związku z objęciem umową ubezpieczenia.
Tak. Podobnie jak w ubiegłych latach planujemy podstawienie w Olsztynie dwóch bezpłatnych autokarów, które zawiozą uczestników na miejsce HotZlotu, a po zakończeniu HotZlotu odwiozą do Olsztyna. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w sekcji Jak dojechać.
Uwaga! W przypadku wyboru opcji przedłużenia pobytu nie gwarantujemy bezpłatnego autokaru z Rynu do Olsztyna, co wiąże się z koniecznością organizacji dojazdu na własną rękę (np. autobusem PKS).
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, osoby, które dokonały zgłoszenia rejestracyjnego ale z różnych przyczyn nie będą mogły jednak uczestniczyć w HotZlocie zobowiązane są do możliwie najszybszego powiadomienia organizatorów drogą mailową na adres rejestracja@hotzlot.pl lub telefonicznie pod numerem 660 009 539. Dzięki temu będziemy mogli zwolnić miejsce dla innej osoby zainteresowanej udziałem w Zlocie.
Uwaga! W przypadku braku powiadomienia przed rozpoczęciem HotZlotu zastrzegamy sobie możliwość obciążenia osoby, która zarejestrowała się ale nie przybyła, połową rzeczywistych kosztów rezerwacji miejsca (noclegi, wyżywienie itp.) tj. kwotą w wysokości 400 zł. Wyjątkami będą sytuacje gdy brak powiadomienia był wynikiem potwierdzonego przypadku losowego bądź przyczyny niezależnej od danej osoby.
Prosimy o przybycie na miejsce do godziny 12:00. Planujemy, że główna rejestracja i zakwaterowanie uczestników na miejscu Zlotu rozpocznie się 28 sierpnia o godzinie 12:00 i potrwa do godziny 14:00.
W tym roku nie przewidujemy takiej możliwości. Będzie jednak opcja przedłużenia pobytu o 1 dzień za niewielką opłatą (szczegółowe informacje poniżej).
W tym roku, za niewielką opłatą 70 zł*, istnieje możliwość przedłużenia pobytu o jeden dzień od niedzieli 30 sierpnia do poniedziałku 31 sierpnia. Będzie to tzw. program rozszerzony HotZlotu nastawiony przede wszystkim na integrację ;-) Zwracamy uwagę, że w przeciwieństwie do podstawowego programu HotZlotu (od piątku 28 sierpnia do niedzieli 30 sierpnia), cena ta obejmuje już "tylko" nocleg ze śniadaniem oraz przerwy kawowe pomiędzy sesjami lightning talks - obiad i kolacja (plus ewentualne piwo) już we własnym zakresie (niekoniecznie zresztą w hotelowej restauracji ;-).
Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić przy wypełnianiu zgłoszenia rejestracyjnego. Opłata będzie pobierana na miejscu, w hotelowej Recepcji.
* - pokój 2 os. ze śniadaniem w tym okresie kosztuje 410 zł
Bardzo nam przykro ale nie przewidujemy możliwości przyjazdu dla osób, które nie dokonały rejestracji - wstęp na teren hotelu będą miały jedynie osoby zarejestrowane. Ze względów organizacyjnych nie będzie możliwości nawet krótkich odwiedzin poza ewentualnymi uzgodnionymi wcześniej, szczególnymi przypadkami. Jest to spowodowane ograniczoną ilością miejsc m.in. w salach konferencyjnych, które są w stanie pomieścić określoną liczbę osób.
Tak. Będzie on bezpłatnie udostępniony dla uczestników HotZlotu.
Tak, uczestnicy programu rozszerzonego HotZlotu (od niedzieli 30 sierpnia do poniedziałku 31 sierpnia) będą mieli możliwość wygłoszenia krótkiej, kilkuminutowej prezentacji na dowolny temat tzw.
Lightning Talk. Przykładowe tematy to np. "Dlaczego (nie) lubię Linuksa", "Co najbardziej irytuje mnie w Windows", "Czemu nie korzystam z Naszej-Klasy" ;-) itp.
Propozycje wystąpień należy zgłaszać na adres
kontakt@hotzlot.pl z dopiskiem w temacie - "Propozycja Lightning Talk na HotZlot".
W przypadku innych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorami drogą mailową na adres rejestracja@hotzlot.pl lub telefonicznie pod nr 660 009 539.
Pomocne mogą być też wątek dotyczący kwestii ogólnych oraz wątek poświęcony organizacji dojazdu na forum dobrychprogramów, a także regulamin (PDF).